I'd rather be a ticking bomb than a fading light

Hej vänner. Man ska inte ropa hej för tidigt men jag kan faktiskt påstå att jag mår bättre idag. Halsen har lugnat ner sig radikalt men samtidigt så blir näsan värre, jag nyser stup i kvarten och snorar kopiösa mängder. Jaja, det går nog över snart för jag känner mig väldigt mycket piggare och fräschare idag. 
 
Ikväll ska jag till Sanna och dricka Cherry Cola (samtidigt som vi lyssnar på denna låt. Ja, det är ett internskämt, DEAL WITH IT) och sedan även titta på Despicable Me 2. Innan dess ska jag också ta och svänga förbi nJoy för att lämna in mina nycklar dit. Den sista saken jag ska göra (vilken jag tänkte göra först, konstig ordning jag skrev sakerna i..) är att jag ska ta och skaa lite ordning bland mina bilder från systemkameran. Just nu har jag bara dumpat hälften i en mapp som heter "Nikon" på min lilla externa hårddisk, medan andra hälften ligger kvar på minneskortet i kameran. Men nu ska det bli ändring i den utsträckningen att jag ska ordna alla bilder efter vilken månad de togs i. Så jag ska ha en oktober-mapp, en november-mapp osv. OCD:n i mig smyger sig på...... Men jag tål helt enkelt inte oreda.
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback