Första november

Jag har haft en riktigt bra vecka med födelsedagsfirande och The Royal Concept. Idag är jag ledig från jobbet och passar på att vila lite och bara ta det allmänt lugnt. För tillfället lyssnar jag på D-D-Dance och äter chokladen som jag fick igår på spelningen. Själva grejen med att vi fick gå och se The Roytal Concept helt gratis var att det nu ska bli en reklam för Marabou, därav den konstiga drycken "Choco Latte" som man var tvungen att beställa för att få en biljett. Det var riktigt mycsigt i den där underbara lägenheten på Söder, de körde sina låtar helt utan alla syntar som de oftast brukar använde och så spelade de som de gjorde när de skapade låtarna i studion från början, med bara keyboard, gitarr, bas och trummor. Det var riktigt mysigt och härligt. Det allra bästa var när Robert tog fram kontrabasen, då försvann allt i rummet och mina ögon och öron var på honom. Det är det absolut häftigaste instrumentet!
 
I onsdags så blev det middag hemma med de alra bästa; min underbara familj, mina två bästa vänner och min kärlek. Kan det bli så mycket bättre? 
 
Sedan blir det lite utgång med fina vänner ikväll också. Vi rör oss dit vinden vänder oss.
 
LIVET LEKER. PUSS
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback