Älska mig!

Hej vänner! Just nu sitter jag med choklad i soffan och ska alldeles strax trycka på play och titta på gårdagens avsnitt av Paradise Hotel. Igår kväll var jag som sagt på Cirkus dit jag tvingade med Matthias för att se Alex Schulmans föreställning "Älska Mig!" Det var bland det bästa jag sett om jag ska vara ärlig. Samtidigt så hade jag väl kanske inte överdrivet höga förväntningar så jag blev glatt överraskad när jag insåg hur bra det faktiskt var. Det var en underbar blandning av goa skratt och djupa insikter i hans liv.
 
För er som inte vet vad föreställningen handlar om så är det som så att Alex Schulman och Sigge Eklund har skrivit en monolog om hur våra liv idag består av att alltid söka efter bekräftelse. Och vem gör det bättre än narcissist själv? Föreställningen var skriven som så att man fick höra om Alex liv och hur han överlevt som narcissist och så kopplade han det till hur beroende vi alla är av sociala medier idag.
 
Det var en riktigt bra föreställning och Alex var kung på scen, härligt!
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback