Sporty stripes

Linne - BikBok || Hoodtröja - BikBok || Shorts - TopShop || Klocka - Daniel Wellington || Skor - H&M 
 
Detta var den outfit jag bar igår när jag var på cirkus som var extremt barnanpassad och såg Hobbit för första gången. Den var väl lite sådär, men jag satt och väntade på Benedict Cuberbatch hela tiden för jag visste att han skulle vara med och så visar det sig att det enda man ser av honom är hans siluett i starkt motljus. SKOJ! För er som har sett filmen så är det Necromancer jag pratar om. Och under hela filmen så satt Matthias och ba "visst är den bättre än Harry Potter", och jag ba "nej, inget kan slå Harry Potter" så jag jämförde väl med fel sak liksom, satte ribban lite för högt.
 
PS. Ursäkta att jag ser så arg ut på bilderna, solen störde mina ögon lite.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback