Luften smakar som en jordgubbspaj en solig dag i maj

Skjorta - TopShop || Shorts inkl skärp - H&M || Kuvertväska - Didier Lamarthe (mammas gamla) || Skor - Best Shoes (Spanien)
 
I det fina vädret så bestämde jag mig idag för att satsa på denim on denim. Allt är jeans - shortsen, skjortan, ja till och med skrona är jeanstyg! För att sedan bryta av med en brun kuvertväska i skinn, brunt passar så otroligt bra till blått! Dessutom så älskar jag hur den verkligen ser ut som ett kuvert.
 
Denna måndag har verkligen känts som en sommarlovsdag för min del. Som vanligt så var jag ledig och det fick mig att ta allt som det kom. Jag vaknade sent, gjorde mig i ordning i lugn och ro för att sedan ta bilen till Täby Centrum där jag tittade på vilken systemkamera jag ska önska mig i studentpresent (det blev Nikon D3200 m 18-105VR), bokade synundersökning, köpte nagellack till studenten och införskaffade fluortabletter. Bara nödvändigheter med andra ord. ;)
 
Sedan jag kom hem därifrån har jag läst senaste Sofis Mode, varit ute på en promenad i det härliga vädret och börjat läsa McFlys Unsaid Things som jag velat börja på så länge! Jag fick den i julas och nu har jag äntligen läst klart den sista från min svenskalärare påtvingade boken i skolan så nu kan jag läsa vad jag vill! Jag har många böcker som väntar på mig, bland annat alla Harry Potter och Sofi Fahrmans böcker om Elsa men de får jag ta itu med efter denna, som jag bara efter ett yka kapitel fullkomligt älskar! 
 
Denna måndag har med andra ord varit väldigt bra och jag har fått umgås med mig själv, vilket man behöver ibland. Och dagen ska avslutas med Elementary och rabarberpaj. Mums!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback