Lift up this blindfold, let me see again

Minns ni att jag i måndags sa att jag mådde lite halvbra? Det blev aldrig bättre och idag mår til och med sämre. Jag har helt enkelt gått och blivit förkyld med snuca och halsont. Jag har tyckt synd om mig själv i princip hela dagen och inte fått så mycket gjort. Men vid halv fyra-tiden kom Sanna hit en sväng och det är helt otroligt hur allt illamående kan försvinna sådär, bara för att man har något annat att tänka på för stunden. 
 
Men ja, just nu sitter jag med bokanalysen som jag egentligen skulle ha gjort igår, men jag gjorde mer av Gauss-uppgisten sådet jämnar ut sig i längden. Men trots att jag tyckte att den här boken var ganska bra så har jag otroligt svårt att analysera den, så jag lär sitta och kämpa med det här hela kvällen. Men så länge jag blir klar idag är jag nöjd.
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback