Everything has changed

Klänning - H&M || Kofta - H&M || Skor - Vagabond
 
Trots att inte vädret ville hänga på så körde jag på en väldigt somrig och söt outfit idag. Det var denna klänning jag köpte igår som jag inte kunde hänga tillbaka på galgen för den var tvungen att följa med mig hem. Och tack vare den stickade, rosa koftan så blev hela outfiten alldles sockersöt. I like it.
 
Idag har jag äntligen varit på synundersökning och sett till så att jag i alla fall får lite starkare linser, jag vill ju kunna se något liksom.. Och sen så har jag inte gjort så mycket mer, vi fikade under svenskalektionen med klasen och bara njöt av jordgubbstårta. Nu har det också bestämts att jag ska åka till Hultsfred med Sanna, Simon och Matthias så vi ska köpa biljetter typ imorgon. TAGGA!
 
Idag är det för övrigt bara en vecka kvar till studenten.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback