Cha cha bloggen

Ja, det är vad min klass ser mig som. Haha nej men som på alla andra skivor så hade vi klass-nomineringar igår och jag blev tydligen "klassens Cha cha bloggen". De hade långa fina rim som de läste upp och allt de sa passade in väldigt bra på mig om jag ska vara ärlig. 
 
Men ja, nu är det ju verkligen inte långt kvar. Idag så målade vi lakan som vi ska ha på flaket och så fick jag äntligen köpt en clutch och inlägg till mina aningen för stora skor. Dessutom så har jag provat sminkningen och valt vilken av två sorter jag ska ha och nu så sitter jag och väntar på att mina naglar ska torka. Det är verkligen nära nu och det enda vi ska göra imorgon är att ta studentfoton så vi måste se likadana ut imorgon som vi har planerat att göra på onsdag. Lite knas, men det är väldigt trevligt att skolan fixar det åt oss, det har de inte gjort tidigare år. 
 
Men som ni kanske kan höra så är det väldigt mycket just nu som jag bara vill njuta av varje sekund utan att behöva tänka på att fota outfits till bloggen, men jag kan lova att det kommer igång igen direkt efter min student. 
 
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback