Vilken härlig dag

Hejsan! Vilken underbar dag vi har här i Stockholmstrakten va? Jag har precis kommit hem från mitt utvecklingssamtal i skolan, hela denna tag ägnas till att alla ska få ha sina utveclingssamtal och allt gick super. Jag har typ världens bästa lärare som handledare och hon är supergullig och väldigt lätt att prata med och jag vet verkligen att hon lyssnar på mig när jag säger mina åsikter om skolan. Det finns nämligen en kurs som jag ärmväldigt missnöjd med, alltså upplägget och hon ska lyfa fram det till naturrådet (de som styr över naturprogrammet på skolan). Så ja, det handlade mer om vad jag tycker om allt som händer just nu och vad jag vill göra efter studenten än hur det går i skolan. 
 
Nu ska jag ta och njuta av vädret i någon timme och gå ut på en uppfriskande promenad i solen. Jag är ledig resten av dagen och det ska jag verkligen ta till vara på, dock så ska jag och Sanna jobba lite på en skolgrej och så ska jag klippa mig vid fem också (ÄNTLIGEN) så ja, det här blir nog en bra dag.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback