Söndag

God morgon sömntutor! Solen skiner så fint utanför fönstret idag men jag måste tyvärr hålla mig inne. Först och främst måste jag bli klar med min himla tenta, som jag inte orkar bry mig längre om den blir rätt eller inte, och sen så ska jag förbereda saker ióch ting inför kommande vecka, man måste ju samla ihop alla skolgrejer osv sista dagen på lovet och se till så att man har allt på rätt plats. Sen vid tre blir det jobb fram till åtta. 
 
Jag fick ett samtal precis från Arlanda om att min väska har kommit och att de ska köra ut den mellan ett och fyra. Hoppas de kommer innan jag hinner åka till jobbet så att jag kan få packat upp den också. 
 
Vad ska ni göra idag? Något skojsigt såhär sista dagen på lovet?

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback