Sneakers med klack

Igår skrev ju jag ett inlägg om lite skor jag vill ha inför sommarn, och visst studentskorna är viktiga osv osv men dessa skor vill jag ha mest av alla! Dock hade jag lite svårt för den här trenden när den först blev stor i somras. "Vadå sneakers med klack? Det låter ju inte riktigt klokt, varför ska man ha det?" Ja, så tänkte jag då, fram tills ganska nyligen faktiskt, när jag såg dessa underbaringar på Kenzas blogg i det här inlägget. Jag kan tycka att vissa sneakers med kilklack kan vara ganska tråkiga men dessa blir så mycket snyggare med nitarna. Jag har också förstått det som om skorna ska vara sköna, stämmer det?
 
Detta par kommer från Zara och de kommer förmodligen snart beställas hem till mig då jag verkligen inte kan sluta tänka på dem. Förstår ni hur perfekta de är inför våren? Jag bara måste ha dem!
Till och med min mamma sa att jag borde köpa dem direkt när hon såg dem, haha! 

Comments
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

De var snygga. :)

2013-03-06 @ 13:17:20
URL: http://evaaaahs.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback