Nytt och fräscht

Hejsan på er! Jag var lite seg på att gå upp imorse så jag hann aldrig blogga innan jag åkte iväg som jag hade tänkt. Men det jag gjorde var alltså att jag träffa min blivande chef i sommar. Jag vet inte om ni minns det men i somras jobbade jag på ett företag vid namn NCC, på ekonomiavdelningen, och de blev så nöjda med min insats att de ville ha tillbaka mig i sommar igen och jag säger verkligen inte nej till det! Allt kändes väldigt bra när jag var där och det är ett jobb som är lätt att skaffa för mig i och med att de känner mig osv osv så jag tänker inte sticka ut och leta efter något annat nu. Dock kommer jag förmodligen jobba kvar lite på nJoy också för det är verkligen ett bra jobb och jag vill inte förlora chansen att fortsätta jobba där i höst. Vad vi pratade om idag var lite när jag ska vara där och vad jag ska göra i princip, dock är inte allt bestämt än, jag ska få veta mer i mitten av april.
 
Nu är det så att jag är hemma och ska äta lunch och bara chilla i ett par timmar och i eftermiddag så ska jag iväg till körskolan. Men när jag var borta nu på förmiddagen så fick vi nya vitvaror i köket (spis, ugn och mikro) men jag vill inte vara den första som provar dem så jag inte vet hur de funkar än, visst mikron är väldigt simpel men jag vill låta mamma prova allt först och så kan hon få visa mig sen. Så nu blir det alltså bara mackor till lunch, men det blir ju vad man gör det till liksom, även mackor kan lyxas till. ;)
 
Jag har tyvärr inga före-bilder men ni får i alla fall se hur det ser ut nu. Det är sån stor skillnad och det är bra att vi äntligen har valt att uppgradera oss och bli lite moderna, de andra var lite väl gamla. ;)
Mikro överst och ugn nedtill.
 
Spis

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback