Mönster från Cubus

Hejsan hejsan! Är ni glada för att det är fredag? Jag har lite blandade känslor faktiskt. För det första så är jag extremt trött efter denna vecka och för det andra så ska jag jobba hela helgen så jag har egentligen inte riktigt helg. 
 
Direkt efter skolan idag sprang jag runt i ett par affärer i Täby Centrum för att jag häromdagen hade sett väldigt snygga plagg på H&M, Gina Tricot och Cubus. Tyvärr så passade plaggen från Gina inte mig, och på H&M hittade jag inte det jag letade efter för att de hade flyttat runt det. Men på Cubus fick jag provat ett par otroligt snygga byxor, en kjol och en klänning. Kjolen passade inte men byxorna kan jag lova att det kommer hänga i min garderob inom snart framtid och klänningen var otroligt söt. Vad tycker ni?
 
 
 
 
Som ni kanske märker så är jag helt såld på mönster-trenden, det ska vara mönster överallt, och helst olika mönster i en och samma outfit. Vilken outfit som helst blir roligare med mönster, allt blir så glatt och effektfullt! 
 
Update: Mamma är på Täby Centrum och ska köpa jeansen till mig, jag kan inte låta bli!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback