KLAR

Puuuuuhh. Nu är jag äntligen klar med PA-arbetet, det tog mer tid än vad jag hade förväntat mig och nu är jag helt död i hjärnan. Jag tycker dock att vi är väldigt förberedda och jag tror att vi kommer sköta detta snyggt. :)
 
Det som gäller för min del imorgon är att vara i skolan på dagen (of course) och sen på kvällen blir det sista steppen för kursen, vi lär dock anmäla oss till nästa också! Men så vi hörs nog inte så mycket imorgon utan det får helt enkelt bli på torsdag, jag kan dock tidsinställa något tills imorgon så har ni alla fall något att se fram emot. ;)
 
Men aah nu ska jag skriva i min PA-loggbok för de två senaste dagarna och sen ska jag ta mig f*n sova, det är jag värd! God natt på er!
 
Denna typ av bilder ska sitta uppe på väggen som vi kan visa för de nyfikna ettorna och tvåorna.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback