För en lång lång tid

Hej vänner. Hur är det med er? Jag har haft en väldigt bra vecka faktiskt. Det har inte varit mycket plugg, jag har tränat mycket och så har jag även hunnit vila, en hel del. Vi har haft temavecka i skolan och bara gått på diverse föreläsningar om ämnen såsom djupavslappning, sexualkunskap och studieteknik. Dock så spenderade vi hela torsdagen med att spela spel, både yatzy och Tekken, vilket var riktigt riktigt kul. 
 
Jag känner mig verkligen uppvilad efter den här veckan och ska nu ta tag i skolan den här veckan innan lovet och göra det bästa av det, jag har ju trots allt skola endast två dagar. Men jag ska fortsätta med träningen som jag har kommit igång (vill vara snygg inför studenten så jag måste jobba hårt på den fronten nu) och så ska jag klippa mig. Mot slutet av veckan åker jag med familjen till landstället och spenderar påsken där, jag längtar så otroligt mycket.
 
Men jag ser verkligen fram emot denna vecka (förutom det faktum att jag har körlektion kl 8.10 imorgon) och ska försöka få ut det bästa av den.
 
Såhär har jag spenderat min söndagkväll:
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback