Overjoyed

Hejsan! Jag har nyligen kommit hem från en lång shoppingrunda på stan, jag hittade flera helt underbara kläder som jag bara längtar tills jag ska få använda!
 
Igår kväll kom Sanna hem till mig med två paket (!) jordgubbar och en cola och så satte vi oss ute på min altan och pratade, hela kvällen. Det var verkligen helt underbart! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, men det blev väldigt mycket om hennes jobb och om killar, eller snarare en viss kille. Utöver allt detta redan underbara så hade vi på musik i bakgrunden och det vi lyssnade på var band som kommer till Hultsfred. Så vi bekantade oss med ett par nya låtar och sådär. 
 
Minns ni banden jag rabblade igår att jag måste lyssna på innan Hultsfred? Jag lyckades ta mig igenom dem igår och jag har några favoriter men det bandet jag älskar allra mest är helt klart Bastille, varför har ingen nämnt tidigare att jag ska få se bandet bakom låten Pompeii live imorgon? Detta är helt sjukt ju, jag är lika taggad på att se dem nu som att se Imagine Dragons, haha.
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback