Matkoma + trötthet

Åh herre vad trött jag börjar bli nu. Jag lyckas aldrig sova! Aja, på lördag ska jag minsann ta sovmorgon. 
 
Direkt efter jobbet igår så åkte jag hem till Matthias och åt middag och myste där. Tyvärr så måste man ju åka hem så tidigt när man ska jobba dagen efter, hade gärna velat stanna längre. Men så idag har varit en jobbig dag. Den har faktiskt gått fort men det har bara varit så mycket att göra och många problem på vägen liksom, utöver allt detta så jobbade jag över i 1,5 timme för att bli av med lite ur min hög med påminnelser.
 
Så nu sitter jag här med matkoma i soffan och vill mest bara sova. Men först ska jag läsa ut den gamla Sofis Mode, det kom nämligen en ny idag och man måste ju hålla sig uppdaterad! :)
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback