Library pictures

God morgon! Jag lyckades dra mig upr ur sängen ganska tidigt idag för at kunna sticka ut på en PW men så visade det sig att det regnade så jag tar nog och drar till gymmet lite senare idag istället. Jag har inte så mycket inplanerat idag förutom att hämta mina linser, fika med Matthias och städa rummet. Överväger även att måla naglarna i någon skrikig färg.
 
Just nu sitter jag bara och lyssnar på Arctic Monkeys och läser alla blogginlägg som jag missat de senaste dagarna, jag har inte läst bloggar alls det senaste så jag hade 125 inlägg att beta av, men nu är jag nere på 77 stycken så det går framåt i alla fall. 
 
 
Jag vet inte om ni har märkt det men jag älskar verkligen min kamera. Det är ju de enda bilderna jag lägger upp på bloggen just nu och jag tar varje tillfälle i akt att träna mina skills för att kunna bli en bättre fotograf. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback