Let the games begin

Jag är helt uppe i varv just nu, antingen beror det på att jag lyssnar på Arctic Monkeys som jag helt har kärat ner mig i nu eller så beror det på att jag snart ska få träffa Susanna. Vi ses allt för sällan nu för tiden och det tolererar inte jag. 
 
Jag har börjat förbereda lite inför Hultsfred nu också. Jag är en sån där person som planerar hela outfits och lägger dem i väskan istället för att slänga i ett par plagg och hoppas på att lyckas hitta två som matchar när jag väl är där. Kan man bära dessa typer av kläder på en festival? Vädret är ganska osäkert så jag tar med mig extra jeans och sådär, men på lördag så ska det vara soligt (peppar peppar) så då tänkte jag ha kjol.
 
Jag är lite efter för jag insåg först igår att jag kanske borde börja spana in de band som vi hade tänkt se och kanske höra några låtar. Jag känner inte till så många av dessa band sedan tidigare nämligen så jag vill se om det är något att hänga i julgranen sp att säga. Matthias har ända sedan vi ens började prata om att åka dit sagt att vi måste gå på Arctic Monkeys och att de typ är bäst osv så jag tog tummen ur igår och börja kika igenom dem på spotify och insåg hur galet bra de faktiskt är! Dessutom så har jag också kärat ner mig i Band of Horses som har väldigt sköna låtar. Men det finns en som jag blev lite paff när jag hörde för den heter "No One's Gonna Love You" och då tror man ju att det är en låt där de sjunger att man inte kan bli älskad men meningen fortsätter "more than I do" så det är egentligen världens sötaste kärlekssång.
 
Jag har även planer på att lyssna igenom Two Door Cinema Club, Everything Everything, Pheonix, Shout Out Louds, My Bloody Valentine, Portishead, Bastille och John Talabot, så ja, jag har fullt upp de två kommande dagarna helt enkelt. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback