Helg, ljuva helg

Hejsan hoppsan! Jag har haft en väldigt fullspäckad helg som samtidigt har varit helt underbar! Den började med jobb på förmiddagen igår och hurtigbullen som jag var så tränade jag direkt efter det (har världens träningsverk i armarna just nu, det är ett under att jag ens kan skriva). Sen blev det till att cykla hem och ta ett uppfriskande dopp i poolen för att sedan göra sig fin inför kvällens festligheter. Jag åt på en restaurang vid Norr Mälarstrand för att fira att farfar snart fyller 80, det var riktigt mysigt. Sen efter det tog jag bilen hem (ja, jag lyckades hitta hem) för att sedan börja gå mot Madeleine där jag spenderade resten av kvällen (natten) med henne, Julia och Linda. Jag kom hem cirka fyra så då var det bara bums i säng. I förmiddags var det sedan dags att träffa Sanna, Simon och Matthias för att börja planera Hultsfred lite smått, lite när vi ska komma, vad vi ska ha med oss och vilka vi vill se. Det gick väl hyffsat bra förutom att alla var helt döda typ, men sen under eftermiddagen så var det dags att åka till jobbet och spendera fem timmar där. Jag var som sagt inte så pigg så det var extremt segt att vara där, tur att man har fina kollegor och många trevliga kunder då. Men nu har jag njutit av en middag med Håkan som enda sällskap. Jag har en hel del bilder att visa er om vad jag gjort de senaste dagarna som jag ska börja beta av nu tänkte jag men jag tänker inte sitta uppe för länge för jag ska banne mig sova snart.
 
Ris, fläskfilé, currysås, jordnötter, mandarinklyftor, banan, mango chutney och sallad. Min favoriträtt.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback