Här kommer lyckan

Min tid hos Madeleine igår kan bara beskrivas av ett ord - perfektion. Jag vet inte om det var det goda vinet, de fina vännerna eller kanske kombinationen av de två som gjorde det, men bra var det. Vi kom dit vid nio ungefär då vi började med att äta lite efterrätt som Madde hade fixat så bra (en andra efterrätt för min del...) och så satt vi ute och pratade, pratade, pratade. Efter en stund gick vi in men även där kunde man inte få stopp på vårt prat. Linda gick tyvärr ganska tidigt (i alla fall jämfört med oss andra) men vi hade det trevligt ändå. Det var någon gång då jag verkligen kom igång med girl talket och bara babblade på om vad jag tyckte om saker och ting, inte minst en viss person. Jag fick även reda på en hel del saker som jag inte visste om innan, vissa killar som existerade i vissa personers liv. Haha mystisk jag är va? Nej, men det var så underbart för trots att vi inte har umgåtts på detta sätt på tre års tid så kunde vi ändå hur lätt som helst hitta tillbaka till detta och det kändes så väldigt naturligt. Anledningen till att vi inte har träffats så mycket under gymnasietiden är förmidligen för att man anser att man ändå träffas i skolkorridorerna och att man då inte behöver ses utanför, men ack så fel vi hade. Detta var verkligen vad jag behövde!
 
Som ni ser så var det inte allt för seriöst i början men mot sluitet av kvällen blev det kanska mycket deep talk och vi pratade om väldigt intressanta saker *host* killar *host*.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback