Ett projekt

Hejsan! Nu har jag äntligen sovit ut och är mitt vanliga glada jag. När jag hade skrivit det där inlägget igår så gick jag och la mig i sängen för att vila lite men jag somnade och vaknade inte förrän vid halv två. Ja, jag behövde sömn. Resten av dagen blev bara helknas sen, jag var liksom lite ur fas. Men vi hade hem gäster på kvällen och det var jättemysigt, jag blev firad för min student så att säga. Och idag lyckades jag sova till tolv och nu är jag verkligen helt återställd, så idag blir det full fart! Det blir studentmottagning för en vän ikväll och innan dess så ska jag träna och gå ut och ha min photo session som det inte blev något av igår. Men just nu har jag ett ganska stort projekt att fixa, ska nämligen göra bloggen bredare så att jag kan ha större bilder nu när jag kan ta väldigt högupplästa sådana. Därmed ska jag bredda upp hela bloggens content och då måste jag också göra en bredare header, överväger även att göra en ny header när jag ändå håller på, men vi får se! 
 
1fwbvc_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback