Myskväll efter lång arbetsdag

God kväll. Haha det känns som något endast nyhetsankare säger.. Aja, jag har i alla fall njutit av lyx hos syskonen Olssons place efter en lite för lång arbetsdag. Jag tror inte att jag nämnde det men i fredags så lyckades jag försova mig till jobbet så var alltså tvungen att jobba in det idag, arbetsdagen blev 10,5 timme lång.. Men direkt efter jobbet drog jag mig hem till Sanna alltså och åt först middag med henne och snackade skit, efter det fick jag en massage av Niklas då han övar i och med sin utbildning. Det var galet skönt och nu kan jag knappt gå normalt. Det skönaste var fötterna, händerna, och axlarna.
 
Men nu ska jag ta och sova och se om jag lyckas vakna imorgon, känner mig helt slut just nu.
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback