Livet leker

Livet fortsätter leka och jag kan inte göra annat än att njuta. Jag vet inte vad det beror egentligen, för jobbet är lite väl stressigt och jag höll på att somna för en halvtimme sedan på grund av detta men av någon konstig anledning så mår jag bara så jävla bra! 
 
Jag tog bilen till jobbet idag och det var så galet värt! Jag åkte hemifrån samtidigt som jag brukar gå till bussen och då kom jag dit en halvtimme tidigare. Därmed kunde jag även gå från jobbet en halvtimme tidigare, så underbart! Sen så åkte jag förbi Täby Centrum på vägen hem för att köpa nagellacksborttaging men även några fina lack som jag införskaffade.
 
Sen när jag kom hem så satte jag mig i solen och läste lite, så mycket bättre kan det inte bli.
 
Remover - OPI || Lack - IsaDora
Unsaid Things...Our Story - McFly

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback