Ja, jag är din om du vill ha en idiot, lägg din hand i min

Hej. Det känns som om jag börjar varje inlägg såhär men jag är så jävla trött! Dagen igår blev extremt lång på grund av att jag gick upp vid fem och kom hem vid ett. Med andra ord så spenderade jag även denna tisdag på Skansen, denna gång lyckades jag dra med mig Matthias och så mötte vi upp Julia och Madeleiene (efter hela spektaklet dock, vi hade aldrig lyckats hitta dem före det). Jag och Matthias var i alla fall korkade nog att komma till Skansen först vid klockan sex, vi fick stå i kö till ingången i två timmar. Alltså kom vi in ca 20.02. Och vi började röra oss mot Solliden i en normal takt men så hör vi att det är Håkan som spelar just då (det var för honom vi skulle dit) så Matthias bara tar min hand och springer upp för alla jävla trappor med mig. Och med tanke på att det var 26 000 pers där så fick man inte så bra plats. Men aah Matthias lyckades i alla fall se över alla huvuden och jag fick väl nöja mig med att höra musiken, haha. Som tur var så kom vi längre fram och högre upp när Håkan hade sin konsert så vi såg betydligt bättre då. Men ja, det var ändå galet mycket folk, det var ju Håkan som hade dragit dit alla, innan igår var besöksrekordet typ 18 000.
 
Men Håkans konsert var helt perfekt och jag bara njöt så in i berget. Det bästa var att han körde mina favoritlåtar Valborg, Nu Kan Du Få Mig Så Lätt och För sent för Edelweiss.
 
Sen så mötte vi som sagt upp Julia och Madeleine och gick till donken och åt lite nattkäk. Det var inte helt illa det heller, även om man hade tankarna i bakhuvudet spinnande om att man borde sova. Men tröttheten idag var helt klart värd den galet bra kvällen jag fick igår.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback