How am I gonna be an optimist about this?

Hejsan hoppsan! Jag precis kommit hem från en promenad med Lingan. Det är så galet mycket just nu vilket gör att jag sover mindre och jag orkar fan inte med den här konstanta tröttheten längre! Det ska inte vara såhär. Igår var i alla fall en ytterst trevlig ikväll. Det började med att Matthias bjöd mig på glass direkt efter jobbet, och så satt vi i solen och bara njöt av den fina sommaren. Sen så fick jag skyda mig hem för jag skulle äta middag med Sanna och Lingan, vi såg även på High School Musical 2 efter och jag har inget minne av att jag tyckte att den var såpass dålig när jag var yngre..
 
Idag fick man veta vart man blev antagen på för högskoleutbildning och även om inte jag sökte så var jag inne och kollade på hemsidan när resultaten skulle komma upp. Jag trodde nämligen innan att de skulle avgöra en väldigt viktig relation men nu efter resultatet vet jag ändå inte vad jag ska göra. 
 
Nu väntar en helg full med jobb på nJoy och en förmodligen väldigt mysig middag med Matthias imorgon. Längtar..

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback