Att fira en födelsedag

God morgon! Det är väldigt mycket som händer just nu, man måste ju hinna träffa alla innan de åker ut och reser under sommarn så jag har en fullspäckad helg, men ni får höra mer om den eftersom, kameran följer definitivt med, vart jag än går. 
 
I torsdags så hade jag en ofantligt trevlig kväll. Simon fyllde år förra veckan men han drog sen till Bråvalla och göttade sig så firningen av hans födelsedag blev inte förrän nu. Det Simon, Sanna, Matthias och jag gjorde var att vi hittade en väldigt trevlig restaurang på Drottninggatan där vi åt och drack gott. Sedan gick vi till Sergel och såg The Bling Ring, tyvärr så hade jag för höga förväntningar vilka filmen inte uppfyllde. Men jag var lycklig att min girl crush var med - Emma Watson, hon är ju galet snygg! Men ja, vissa av oss var ju tvungna att åka till jobbet morgonen efter så det blev inte många timmar sömn, men det var det värt.
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback