Stepp igen

Gud vad trött jag är! Har precis kommit ur duschen. Eftermiddagen har jag bara tittat på TV, sista avsnittet på säsong 1 av Hart of Dixie, hoppas vi inte får vänta allt för läånge tills nästa säsong drar igång. Jag kommer typ somna vilken sekund som helst, vad hände där liksom?
 
Idag har skolan varit otroligt seg. Sen övningskörde jag ju också, vilket gick bra. Bokade även in Risk tvåan så den kommer vara avklarad om två veckor. 
 
Imorgon ska jag till skolans syv på förmiddagen för att fråga om lite råd inför framtida utbildning osv. Det ska bli superkul! Och på kvällen så ska jag börja steppa igen. Det har jag inte berättat va? Jag och Susanna bestämde oss för att gå en kurs till, nu med en annan lärare så det blir spännande och roligt. :)
 
 
Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken ett litet tag till, håret måste torka innan jag ska gå och lägga mig. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback