Sofis Mode

I ungefär 1,5 år nu har jag prenumererat på Cosmopolitan och jag tycer att det är en otroligt underhållande tidning. Men sedan jag har blivit mer intresserad av mode och kläder osv så tycker jag att Cosmo innehåller lite för lite av dessa saker. Därför överväger jag att börja prenumerera på Sofis Mode. Köpte ett ex idag när jag var på väg hem, sprang in på tobaksaffären Täby Centrum och köpte mig en när jag väntade på bussen. Snacka om tur jag hade att Amanda Seyfried var med på framsidan och så är det ett reportage om henne, asså hon är ju för underbar! Hon är typ anledningen till att jag vill se Les Mis som snart kommer ut på bio!!
 
Men tillbaka till saken, jag har bara bläddrat igenom tidningen lite fort än så länge men den verkar riktigt bra och den innehåller saker jag verkligen tycker är roliga; mode och träning. Helt perfekt ju! Får se hur jag gör dock, det kanske blir lite mycket att prenumerera på två tidningar samtidigt (min prenumeration på Cosmo pågår till oktober..)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback