I'm addicted and I don't know why

Hej vänner. Nu är jag äntligen hemma efter att ha åkt runt i halva norrort. Jag började ju med träning vilket var väldigt roligt. Jag hade ganska knappt med tid så jag hann med lite löpning, lite armar och turbostretch. Sen var det hem och äta lunch, omelett var perfekt med alla proteiner från äggen efter träning. Sen duschade jag och så åkte jag och mamma på en två timmar lång tur. Det vi gjorde var att vi först körde till Plantagen i Danderyd och köpte lite blommor att hai köket. Sen åkte vi till Sollentuna Centrum där jag köpte en klänning (oops), vi sprang förbi apoteket och så fikade vi på Balders. Åt denna konstiga sak:
 
Sen åkte vi till Täby Centrum för att kolla om en jacka fanns där men den fanns inte i rätt storlek, suck. Men så fick jag även tag på en almenacka från Akademibokhandeln. 
 
Så ja, ni ska få se klänningen snart, men först ska jag bara städa mitt rum!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback