Hyperaktiv/glad/hög på livet

Hej hej hej hej hej. Jag är lite hyper just nu. Det är egentligen lite knäppt hur man kan vara på så tråkigt humör hela dagen och så fort man kommer till jobbet så kan man inte sluta le. Det beror väl på att jag är tvungen att vara trevlig där så det smittar även av sig på mig själv, haha.

Ja, nu ska jag sova. Missade ju kvällens Top Model Sverige men spelade in det igen så får kolla när jag har tid.

Imorgon blir en lång, men förhoppningsvis rolig dag. Det börjar med en tidig morgon i skolan, där jag även kommer spendera största felen av min dag. Sen blir det direkt till körskolan och efter det träning. Jahaja ha så skoj! Haha, jag älskar att ha saker att göra, ni märkte ju hur glad jag var idag när inte gjorde ett jota.

Men vi hörs imorgon! Puss


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback