Crossover

Hej vänner. Dagen har varit speciell. Under lunchen fick jag höra att hårddisken i Sannas dator hade dött och vad hade vi där då? Jo, alla bilder från värmekameran! Jag var seriös om det i typ 5 minuter men insåg sedan att det går alltid att göra något åt det. Sanna har dock lite ångest, och som den hemska vän jag är så har jag skämtat om det hela eftermiddagen. Men ibland blir det ju lättare om man tar lite lätt på det och inte tycker att det är jordens undergång. Jag är lite mer carefree nu för tiden, det kom liksom med i paketet med min förändring förra året. :)
 
Just nu försöker jag bara hålla humöret uppe och inte bli trött, ska nämligen träna ikväll så jag vill vara pigg då! Tänkte prova på ett pass som heter Crossover, det innehåller typ övningar med kettlebells osv. Mycket styrka som jag förstår det. Har velat prova det sen det kom i höstas och nu tar jag äntligen tjuren vid hornen. Haha kan man säga så?
 
Jag har ju sagt att jag ska träna varannan dag och senast var ju i tosdags så jag får verkligen inte skippa träningen, jag ska vara stark och klara det här.
 
Dagens motivation:
Tumblr_lzv446qbyy1rp6dgno1_500_large
Tumblr_m6d7zjbjwc1rqiimqo1_500_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback