2 januari 2013

Hej vänner. Det finns faktiskt en anledning till att jag inte bloggar, jag blir så j*vla oproduktiv när jag är ledig. Asså jag gör verkligen ingenting. Även om det är så att jag blir extremt uttråkad när jag är ledig (rullar runt i soffan och kan inte ens fokusera på Sherlock!!!!) så tar lyfter jag inte på arslet och sätter på datorn för att skriva något. Kan detta bero på min extremt sega och dåliga dator tro? Ja, kanske det. Men idag har jag i alla fall jobbat på kvällen så jag är på bra humör nu och orkar faktiskt göra något. 
 
Jag har nyss ätit lite macka och druckit kaffe. Asså ni skulle abra veta hur sjukligt sugen jag var på kaffe!! Hade typ cravings..
 
 
Jag älskar latteglasen som jag gav till mamma i julklapp. Hehe praktiskt att jag också kan använda dem.. ;)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback