Vitaminregn

Hej vänner! Jag är på typ världens bösta humör idag! Är inte så van vid det här med lediga fredagar eller att inte behöva gå upp tidigt på lördagen så idag ska jag njuta! Just nu tittar jag på veckans avsnitt av Top Model Sverige och när det är klart så ska jag dels byta designen på bloggen så som jag visade er i en bild tidigare i veckan och så ska jag faktiskt beställa min studentklänning och skor till det. Om jag är tidig? OM jag är! Haha jag är väl typ en av de första.. Men jag har hittat en perfekt klänning och perfekta skor så får vi bara se om de når upp till min vision annars kommerja jag kunna använda dem på andra håll.
 
När ajg kom hem så gjorde jag en god smothie till mellanmål. Den bestod av 2 dl vaniljyoghurt och 2 dl frysta skogsbär. Gjorde detta typ konstant i somras för det är så sjukt gott! Och om man tar bären direkt ur frysen så är det även svalkande. Åt även en kiwi till det. Vitaminerna bara flödade!
 
 
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback