Vilda bär

Hejsan! Nej jag kom inte hem från gymmet först nu, var klar där vid typ halv två. Men sen på vägen hem så mellanlandadejag hos Sanna så kollade vi på flygbiljetter, vi ska åka bort på sportlovet men berättar mer om det sen när jag bokat biljetterna. Men nu sitter jag här i soffan och gör inte så mycket. Ska väl snart ta och fixa en fysikläxa antar jag..
 
Körlektionen gick helt okej antar jag, förutom att jag bröt ihop på slutet. Vill egentligen inte prata så mycket om det, haha. Nej, men läraren sa att många gör det för att de har för stora förhoppningar på sig själva. 
 
Men på grund av detta nederlag var jag itne så taggad på träning. Det fick bli en powerwalk med lutning i en halvtimme. Sen efter träningen provade jag så kallad Celsius, en energidryck som är bra när man tränar. Visst, jag blev väl piggare av den men jag menar den var ju så sjukt god! Typ som en RedBull fast inte lika söt. 
 
Jag överväger just nu att göra en sån där smoothie somjag gjorde i fredags med frysta vär och vaniljyoghurt för att få lite energi och för att den är så förbaskat god. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback