Studentklänning & -skor

Jag har nu beställt min klänning och mina skor. Klänningen är visserligen ingen klassisk studentklänning enligt mig men det känns bara perfekt, så jag vill ge den en chans. 
Style by Tyra
 
Nu undrar kanske ni hur jag tänkte när jag beställde ett par mörkgröna skor. Men såhär ligger det till; jag går ju natur så jag har en mörkgrön kokad (stenen i blomman på mössan) och som den färgälskande personen jag är så ville jag matcha skorna och då få en härlig färgklick på skorna!
Sugerfree Shoes / nelly.com
 
Så nu är det bara smycken och väska kvar. Väskan vet jag inte riktigt hur jag ska göra med, det ballaste vore ju om man hade en i samma färg som skorna..... Men smickena ska i alla fall vara silvriga för jag har en silvrig rand på mössan. Allt måste matcha!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback