Patterns

Jag sitter just nu och försöker klura ut hur jag ska få ihop min eftermiddag. Det är inte så att det är mycket att göra utan bara det att jag försöker lista ut hur jag gör det på bäst sätt. Direkt efter skolan hade jag tänkt åka till gymmet och träna, tänkte köra riktigt hårt för att kunna förbättra mig. Sen så ska jag åka in till stan och typ äta något och sitta och läsa boken jag berättade om igår. Sen klockan 20.30 blir det stepp som vanligt. 
 
Mitt största problem är dock hur jag ska göra med kläder. Jag måste ju ha träningskläder och så måste jag ha bekväma kläder att dansa i. Jag kommer ju behövata med mig båda träningsskor och steppskor så de tar ju en hel del plats. Sen blir det nog samma byxor till båda sakerna och så kanske samma kläder fast med en tjocktröja också till steppen (det är väldigt kallt i salen). Okej, jag lär behöva två väskor för att få plats med allt........
 
Så ni kommer alltså inte höra mer från mig idag eftersom jag kommer vara iväg resetn av dagen. Men ni får ha en fin onsdag och försök att inte blåsa bort i snöstormen. Puss!
 
Kör på lite mönster på mönster idag.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback