Hon springer mot trygghet och värme, från det som är riktigt och sant

Hej vänner. Jag är äntligen hemma och tar det lugnti soffan. Dagen har varit helt galen! Jag har ju varit på jobbet och såhär på heögerna är jag ensam där och har ansvaret för hela anläggningen och idag var det många saker som gick snett. Ett solarie krånglade, en säkring gick i sal 3, ett löpband sa bara "error", musiken fungerade lite när den själva ville, and the list goes on... 
 
Eftersom att allt gick så extremt dåligt så övervägde jag starkt att skipa träningen efter då jag lknappt hade någon livslust (haha) men sen bestämde jag mig för att köpa en Celsius och få upp energin lite och sen bara springa alla aggressioner och springa ifrån allt. Hel träningspasset ägde rum på löpbandet och det jag gjorde var att jag körde intervaller, en minut 8 km/h, en minut 10 km/h, en minut 8 km/h osv osv. Det var riktigt roligt och jag hade världens power! Jag har aldrig haft sån kraft i steget tidigare och det kändes riktigt härftigt och jag kände att jag hade förmågan att öka ännu mer så på sista ökningen så körde jag 11 km/h istället. Jag sprang i 15 minuter totalt och iså gick jag raskt som uppvärmning i 5 minuter och värvade ner med gång de sista 5 minutrarna också. Allt kändes så himla mycket bättre efter träningen. 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback