Gummibjörnar, geisha & julmust

Jag tröttnade på mellon efter cirka tre låtar, visst Gina och Danny gjorde one heck of a job men allt annat är ju så löjligt orkar inte med de okända artisterna och dåliga låtarna. Istället bestämde jag mig för att titta på A game of shadows som är väldigt bra. I min åsikt är den bättre än först filmen med Downey Jr och Law. Åt godis till och drack julmust, mådde väldigt bra trots min trötthet. Men nu ska jag äntligen få sova och imorgon förmiddag väntar träning, enligt min varannan-dag-plan så skulle jag ju egentligen ha tränat idag men det gick ju sådär i och med att jag skulle jobba så det får helt enkelt bli imorgon och så kör jag på måndag också så är jag tillbaka i rutinerna igen.

Men vi hörs imorgon hörni så får ni ha en fin lördagkväll. Puss!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback