Fettisdag

Oj, vilken dag. Den har verkligen flugit fram. Recensionen blev jag klar med till och med innan jag träffade Sanna, och när vi satte oss ner fick vi massor av saker bestämt och det känns lite stressigt men ändå realistiskt. Sen så fick jag även skrivit min insändare vilket gick snabbare än jag trott, ändrade bara ämne också vips så hade jag en text där, haha. Sen resten av kvällen så har jag bara tittat på tv, tittade på Hissen och Maria och Mindy. Båda programmen är superbra men jag måste nog erkänna att det var länge sen jag såg ett program som får mig börja apgarva rakt ut utan att kunna stoppa det och det fick Maria och Mindy mig att göra, de är för underbara..

Juste, precis när jag publicerat mitt tidigare inlägg idag så insåg jag att jag inte behövde gå och tråna efter choklad, det är ju fettisdagen idag så man får ju äta semlor i stora lass! Haha nej, men jag åt en framför TVn och mådde allmänt bra.

Nu ska jag förbereda lite stödord inför min muntliga presentation av Hoppas imorgon och sen ska jag sova. Det har som sagt varit en speciellt dag som konstig nog inte varit allt för tung. Men godnatt på er så hörs vi imorgon, då lovar jag att det inte blir lika mycket plugg-inlägg, för jag har inga läxor! Haha. Godnatt, raringar.

Ps. Säger ni "fet-tisdag" eller "fettis-dag"? Känner mig ganska ensam bland mina vänner om att säga "fet-tisdag"..


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback