Underklädesshopping med Sanna

Hejsan! Jag kom nyligen hem efter en helkväll på stan med Sanna. Hon fick hjälpa mig med att hitta underkläder, jag fick tag i en hel del! Inte minst trosor.. Dock insåg jag nu när jag kom hem att ett par var helt fel storlek men de kostade ändå bara 40 kr (rea på Lindex) så det är bara att bortse från dem. Hittade även ett sjukt fint halsband på Lindex som jag verkligen inte kunde hoppa över att köpa. 
 
Vi vandrade runt lite i Gallerian på slutet för det var i princip bara de som hade öppet och då köpte vi oss varsin himmelskt god milkshake som man får blanda ihop på två valfria smaker på glass. Detta kan man göra på Montis. Vi körde på choklad och mint vilket utan tvekan är ett vinnande koncept. Ni borde testa!
 
Efter shoppingen åkte vi till Mörby för att ta Sannas moppe till Täby Centrum och äta lite middag på donken. Så mysigt det var. Och det kändes som att man var 15 igen när man satte sig på moppen, helt underbart!
 
Haha ja Sanna åt mer än bara äppeljuicen, hon väntade fortfarande på sin mat när dessa bilder togs.. Utan tvekan den godaste äppeljuicen förresten, ni måste prova!!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback