Streeeeeeess

Okej, insåg nu att jag har lite bråttom. Jag sitter just nu och slänger i mig lite middag för ajg ska hinna duscha innan jag åker till Matthias och jag borde åka om typ 30 min så det här får gå fort.
 
Dagen flöt på riktigt smidigit i början men sakta men säkert har allt bara vänts upp och ner. Det befinner sig en ovetenskap i mitt liv just nu där resultatet kan komma att förstöra mina fem kommande år. Men som sagt så ska jag få rymma ivög till Rimbo ikväll och tänka på annat, vi ska nämligen se första Snabba Cash för jag har blivit så sugen på att se Livet Deluxe efter all bioreklam jag sett på senaste och då vill jag gärna se de första innan det. Så jag har tvingat Matthias att "skaffa" dem så vi börjar med första ikväll. 
 
Fashion
På tal om ingenting så börjar jag och Sanna fundera på att skaffa en kompistatuering och då tänker vi oss något i stil med detta, några åsikter?

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback