Sickness

Vänta wow varför bloggar hon mitt på dagen? Är hon inte på jobbet??? Svar: nej. Jag har gått och blivit sjuk, eller som min chef sa "det är inte något man går och blir utan det bara attackerar en." Hur som helst så är jag sjuk i alla fall, jag har 39 graders feber och mår brutalt illa. Mitt enda näringsupptag idag är glass, för det är det enda som smakar gott.
 
Det är väldigt trist att vara sjuk när det är så bra väder ute, jag orkar liksom knappt gå uppför trappan, hur ska jag då orka röra mig ute i världen?
 
Just nu är det i alla fall Gossip Girl som gäller, tittar igenom gamla avsnitt. Har på mig de skönaste byxorna i värdlden också såklart, dock så växlar jag om jättefort mellan att vara varm och kall så jag vet inte ritigt vad jag ska ha på mig. Haha i-landsproblem..
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback