September säkrat

Hejsan! Jag har fått goda nyheter idag. Det är nämligen som så att jag ska få jobba en till månad här på NCC! Elena har brutit handleden och eftersom jag hittills gjort hennes jobb under semestern så tänkte chefen att eftersom jag ändå söker jobb och kan arbetet så kan jag få stanna kvar i en månad. Detta gjorde mitt liv extremt mycket lättare för tillfället. Slipper stressa iväg jobbansökningar på direkten.
 
Jag blir snart upphämtad av bror här på jobbet och dås ka vi till Skanska och hämta pappa och min kusin Henri. Han ska bo hos oss resten av veckan och idag ska vi äta middag inne i stan bara. Det blir spännande, jag har ingen direkt relation med honom då han bott i Schweiz hela sitt liv så man träffas ju inte så ofta.
 

Jag stannar alltså kvar vid detta skrivbord en månad till!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback