I have a dreeeeam

När jag var i Göteborg med mamma och pappa så gick vi runt på NK:s väskavdelsning för jag har länge gått och väntat åp den där perfekta väskan. En stilren modell, gärna svart eller vit, som funkar till allt, storlek mellan så att man får plats med lite grejer såsom paraply utan att bara resväske-size och som man kan ha länge utan att det går sönder direkt. Det tog inte lång tid innan jag hittade den. Men vart tror ni jag hittade den då om inte på Mulberry? SJÄLVKLART ska man alltid hitta det absolut dyraste. Men perfekt är den minsann.
 
Modellen heter Bayswater Double Zip Tote och ni hittar den här. Den är verkligen min drömväska och jag går runt och dagdrömmer om den varje dag, men 17 200 kr svider ganska hårt i plånboken.
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback