Hej från matmonstret

Hej vänner. Är det bara jag eller bloggar jag bara när jag äter? Antar att det bara är då jag har tid.. Jag har haft ganska fullt upp de senaste dagarna (när har jag inte haft det denna sommar?). I tisdags åkte jag till Norrtälje för att hänga påen pub med Matthias och hans vänner, vi hade det väldigt roligt och jag kom inte hem förrän klockan tre. Jobbet var ju roligt dagen efter.. Men det var det värt faktiskt! Sen i onsdags så bjöd jag hem mina fina fina vänner Julia och Madeleine och så lagade vi lite mat och bara njöt av sällskapet. Och igår så såg jag och Sanna äntligen på High School Musical 3, så ja, nu har vi sett alla tre och de är så ofantligt underhållande dåliga, I love it!
 
Nu så ska jag snart hoppa in i bilen och åka till Matthias för att se Snabba Cash 2 (såg precis trailer och vet inte om jag vågar!!). I helgen blir det jobb på nJoy och en överraskningsgrej för en kompis. Är taggad till tusen! Trevlig helg på er. Kramisar
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback