Augusti i helvetet

Hejhej. Alla verkar idag ha reagerat väldigt starkt på att det nu är augusti. Jag förstår inte riktigt hysterin? Måste bero på att alla anser att sommarn snart är över och att när det inte är sommar så kan man inte leva. Konstiga människor vi har i detta land va? ;)
 
Själv har jag inget emot att det är augusti, jag börjar nästan bli lite sugen på höst till och med! Kunna gå runt bland alla gula löv i boots och skinnjacka med halsduk. Så underbart! Dock kan jag gärna skippa det faktum att det kommer regna ca varje dag.
 
Juli har i alla fall varit en ordentligt bra månad, det har hänt så väldigt många roliga saker som jag bara vill minnas för alltid!
 
  • Skansen med Sanna och Oskar Linnros
 
  • Bak med bästa Amanda
 
  • Picknick med halva, gamla gymnasieklassen
 
  • Dejt med Madeleine
 
  • Cykeltur på sommarens varmaste dag ända till Bergshamra med Sanna
 
  • Allsång med Matthias och Håkan
 
  • Kvalitetstid i det fina vädret
 
  • En helg i Strömstad + Göteborg för att hälsa på föräldrarna
 
  • En helg i Göteborg med Liseberg och Matthias
 
  • Promenader med Lingan
  • Middag hos Simon
  • Lite för många myskvällar med Matthias
  • Sist men inte minst Känn Ingen Sorg - jordens bästa film
Nu återstår bara att se vad augusti har att erbjuda.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback