Vilken härlig dag

Tjalalalaa lalala lalalaa. Nej, nu ska vi inte citera Ted Gärdestad här. Min dag har, som rubriken redan har avslöjat, varit riktigt bra. Det började med att jag tog sovmorgon och åt frukost i lugn och ro framför How I Met Your Mother. Sedan blev det lite fix med svenskatalet jag ska ha på onsdag innan jag mamma fikade framåt 12-snåret. Efter det så slängde vi ut vintern i form av vinterstövlar och lagrade dem i friggeboden för att plocka fram alla vår- och sommarskor. Sedan fick jag skynda mig med att göra mig i ordning för att ta bilen till Täby Centrum där jag hade glass-dejt med Matthias i solen. Jag åkte hem och njöt av solen ännu mer där, satt ute i shorts och t-shirt i två timmar tror jag (jag lär ha fått lite förg i alla fall) och läste Sofis Mode och lyssnade på Håkan. Men sedan var verkligheten tvungen att tråka ner hela dagen, jag hade ett tal att skriva och även ett PM till det talet så det är väl vad jag har gjort i eftermiddag/kväll.
 
Vad som väntar nu vet jag inte, jag vill göra titta på tv och kanske måla naglarna, men jag börjar samtidigt bli trött så ska kanske sova snart.. Vad ska jag göra nu? Vad ska jag göra nu? Vad gör jag nuuuuu?
 

Comments
Postat av: Sanna

Hitta ingen bild där du har "cowboy"-kläder, men här är i alla fall låten jag alltid får på hjärnan :O
puss!
http://open.spotify.com/track/48T1bFgqBcSPiJq2bnP1Nd

2013-04-22 @ 09:16:31

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback