It was time for a change

Dagen blev inte riktigt som den var planerad. Jag fick inte övat så mycket inför högskoleprovet som jag borde ha,jag hann göra en provdel typ och det ger inte så sådär jättemycket. Men faktum är att min gama vän Louise hörde av sig och undrade om jag ville följa med på en powerwalk, inte kunde jag väl säga nej till det? Vi promenerade runt i solen i en timme och pratade om allt och inget, vi träffas väldigt väldigt sällan nu för tiden så vi fick helt enkelt ylla i om vad som hänt den senaste tiden och vad som kommer hända. Jag blev otroligt glad när hon hörde av sig och det fick mig att inse hur mycket jag saknar mina gamla vänner från högstadiet (dock är Louise en vädigt speciell person för mig för vi har känt varandra hela livet och har alltid haft väldigt bra kontakt) som jag i princip aldrig träffar längre. De har varit några av de bästa personerna jag träffat i mitt liv och jag börjar inse nu hur mycket jag vill ha kvar dem, hoppas de känner likadant.
 
Så ja, jag var upptagen halva eftermiddagen med att promenera med Louise och sen när jag kom hem så tog väl en timme på mig att duscha, nej okej kanske inte så länge men det var dags för inpackning idag så det gör ju att det tar längre tid. 
 
Jag har recis insett att jag måste ta en buss imorgon som går 7.27 så jag får helt enkelt ta och gå och lägga mig direkt, annars kommer jag vara helt död. Godnatt!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback