I can't wait

Det känns som om den här dagen aldrig tar slut. Jag skippade faktiskt jobbet idag för att kunna övningsköra en sista gång och för att ha tid till att plugga inför prov i veckan, så snälla Patricia hoppade in för mig. Men istället så har jag varit ute på en PW, övningskört, fikat på Bunnsvikens Trädgård och kollat igenom en rapport med Sanna. När jag kom hem från bilturen så kändes det som att klockan var typ fem/sex när den egentligen var halv tre ganska bekvämt att veta att man har halva dagen kvar. Nu ska jag ta och sätta mig med svenskaboken för att lära mig om språkhistoria. 
 
Jag ser otroligt mycket fram emot den kommande veckan, det händer många nya saker och jag vill bara att den ska börja nu.
 
Min utsikt just nu, önskar att det var ett böljande hav och solsken utanför fönstret istället. Men man kan ju inte få allt.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback